We willen het zo makkelijk mogelijk voor je maken, wij hebben daarom onze winkelvoorwaarden eenvoudig voor je genoteerd op deze pagina

Artikel 1
Wij maken gebruik van 3 definities
1 Klant, dit ben jij (we zetten je natuurlijk op de eerste plaats)
2 Winkel, dit zijn wij als bedrijf
3 Fabrikant, Dit is de maker van een artikel

Artikel 2 Algemene gegevens
FlonkTech
Oudestreek 13
9354 AC Zevenhuizen
0594-796522
contact@flonktech.nl

KvK 71955704
BTW-ID NL002275666B47

Artikel 3 Toepasselijkheid
De voorwaarden zijn van toepassing als je bij ons iets koopt of een dienst afneemt, of dit in het verleden hebt gedaan.

Artikel 4 Aanbod
Het aanbod op de website is maar fractie van ons gehele assortiment. Voor meer informatie mag je altijd bellen of langskomen bij onze showroom in Zevenhuizen.

Artikel 5 Overeenkomst aanvraag
De artikelen die op onze website worden aangeboden zijn voorzien van een richtprijs. Op het moment dat je jouw “winkelmand” leegt krijg je een persoonlijk aanbod met overeenkomst.

Artikel 6 De overeenkomst
Via onze website kan geen overeenkomst worden gesloten. Alle overeenkomsten worden via de mail of schriftelijk verzonden. Zodra je jouw “winkelmand” leegt krijg je van ons een offerte (overeenkomst) zodra je hiermee akkoord gaat houden we je op de hoogte van der verdere gang van zaken.

Artikel 7 Heropeningsrecht / ruilen / retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat je product niet bevalt, bij ons kun je ruilen/retourneren binnen 14 dagen na aanschaf. om hier gebruik van te mogen maken moet het product in originele verpakking zitten en in nieuwstaat verkeren. FlonkTech behoud zich het recht indien het artikel niet meer als “nieuw” verkocht kan worden, om een verminderd bedrag terug te betalen.

Artikel 8 De prijs
Alle prijzen op de in onze online showroom zijn richtprijzen. Aangezien de elektronica markt dagprijzen hanteert willen wij voor jou een persoonlijke prijs maken. Als je jouw “winkelmandje” leegt zul je deze persoonlijke prijs ontvangen.

Artikel 9 Garantie
Garantie is per wet geregeld en wij zullen hier ons aan houden. Wij zullen er in het  bijzonder alles aan doen om het zo snel en goed mogelijk af te handelen.

Artikel 10 levering
De levering kan op twee manieren plaatsvinden. Het product kan bij je thuis bezorgd en/of geïnstalleerd worden. Je kunt er ook voor kiezen om het product af te halen in Zevenhuizen. Welke manier je ook kiest wij houden je natuurlijk op de hoogte over de leverdatum.

Artikel 11 Betalen
“Voor wat hoort wat” dit hoor je wel vaker en natuurlijk is dit bij ons ook zo. Op het moment dat je een bestelling plaatst nemen wij contact met je op over de betaling. Wij accepteren contant, pin en bankoverschrijvingen

Artikel 12 Klachten
Heb je klachten of problemen ervaren bij ons, geef dit gerust door zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Wij willen graag samen met jou naar een oplossing op maat kijken.